سخن روز /
برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و شیلات استان اصفهان با حضور تشکل های تحت پوشش سازمان تعاون روستایی استان اصفهان
1403/06/18

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام و طیور استان اصفهان در محل سالن نمایشگاه های بین المللی اصفهان، با حضور مقامات استانی و نمایندگان کشورهای پاکستان،  عراق، تاجیکستان و اقلیم کردستان عراق تشکیل و با استقبال خوب تولید کنندگان و اتحادیه های فعال استانی و سراسر کشور مواجه شد.

 مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان ضمن بیان اهمیت برگزاری نمایشگاه در شناساندن توانمندی تولید کنندگان صنعت دام و طیور به ویژه اتحادیه ها و شبکه فعال در این زمینه، تاکید نمود: برگزاری یک نمایشگاه قوی می تواند راه را برای تبادلات تجاری این محصولات با بازارهای داخلی و خارجی فراهم کند.

محسن حاج عابدی حضور فعال اتحادیه ها و شرکت های مرتبط با صنعت دام تحت پوشش سازمان تعاون روستایی را نشانه ای از پویایی این تشکل ها دانسته و بیان داشت: تکمیل زنجیره ارزش نه تنها باعث ارزش افزوده بیشتر خواهد شد؛ بلکه با صادرات محصولات لبنی از جمله شیر خشک و فرآورده های لبنی و پروتئینی، زمینه صادرات و ارز آوری برای کشور نیز فراهم خواهد آمد.

وی در پایان تصریح نمود: حضور کشورهای همسایه و متقاضی این محصولات در نمایشگاه، فرصتی مغتنم برای مبادلات بیشتر تولیدات دامی می باشد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از 17 لغایت 20 شهریور ماه در محل نمایشگاه های بین المللی در اصفهان در حال برگزاری است و در حاشیه این نمایشگاه دوره ها و کارگاه های آموزشی مرتبط با صنعت دام و طیور نیز تشکیل می گردد.

روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان
تعداد مشاهده خبر57 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal